The Audi Message – “Come back to the WRC!!”

Hier een mooie boodschap voor Audi dat ze terug moeten keren in de World Rally Championship “WRC” waar ze ook horen.

En breng alsjeblieft de quattro terug waar het hoort.
Kijk naar de mooie beelden in deze video clip!!! En geniet.


I’am from the Old School of Rallying , and dont want to be in my 90’s before I see Audi back in the WRC. “Wishful thinking on my part”

But unless you try you will never know. Please show your support to this message and tell Audi to come back to the WRC.

Credit to Rob

Eén reactie

Gerelateerde artikelen

Een halve eeuw na Le Mans 1976: Porsche Nederland eert racelegende Gijs van Lennep met intieme mini-documentaire

Op 13 juni 1976 schreven Porsche en Gijs van Lennep geschiedenis in de 24 uur van Le Mans: de laatste race van Gijs, de eerste

Lees verder »

Nieuwe Audi Q7: een statement in design, verlichting, ruimte en technologie

Met de nieuwe Q7 geeft Audi een vervolg aan zijn succes in de klasse van de grote SUV’s. De derde generatie van dit populaire model onderstreept de

Lees verder »

Video: De Nieuwe Audi Q7

De Audi Q7 | Ontworpen rondom wat telt.

Lees verder »