Evolutie voor Audi’s Dakar-strijder
Lichter, aerodynamischer en nog efficiënter voor Dakar Rally 2023 Eerste beproeving Audi RS Q e-tron E2 buggy tijdens Rallye du Maroc Nadat de Audi RS
Lichter, aerodynamischer en nog efficiënter voor Dakar Rally 2023 Eerste beproeving Audi RS Q e-tron E2 buggy tijdens Rallye du Maroc Nadat de Audi RS
Audi ontwikkelt nieuwe krachtbron voor het seizoen 2026 Nieuwe F1-reglementen op gebied van duurzaamheid en kostenefficiency reden voor Audi om in te stappen Bouw hybride
Audi RS Q e-tron en Ducati DesertX maken indruk op Sardinië Audi en Ducati beleefden samen een unieke primeur. Voor het eerst konden autosportjournalisten rijden
Gymkana-driftkoning achter het stuur van Mattias Ekström’s Dakar-auto RS Q e-tron samen met historische pareltjes van Audi Tradition in actie tijdens de GP Ice Race
Vier etappezeges en 14 podiumresultaten voor e-racers van Audi Met vier etappezeges en in totaal 14 podiumplekken beleefde Audi een veelbelovende start van een nieuw
Zes podiumfinishes tot aan de rustdag Eerste dagoverwinning voor Carlos Sainz tijdens derde proef De drie Audi’s RS Q e-tron van Audi Sport zijn lekker
Audi is begonnen in de Daar van 2022 met de RSQ e-tron. Progress meets the Saudi Arabian desert. With sand, heat and treacherous obstacles waiting
Alle ‘special stages’ van de zwaarste rally ter wereld in beeld In ruim 8.000 kilometer van Djedda naar Djedda, Saoedi-Arabië Volg de prestaties van Audi
Bestand tegen de zwaarste omstandigheden tijdens de Dakar Rally Opladen tijdens het rijden in het terrein flinke uitdaging Intelligent energiemanagement met opslag tijdens het remmen
Bediening verdeeld tussen rijder en bijrijder Alles onder controle: van voertuigfuncties tot navigatie Uitdaging in offroadsport: oriëntatie als wedstrijdelement Over minder dan een maand start
Opbouw Audi RS Q e-tron rallyauto is begonnen Vier kilometer aan kabels en zes koelingssystemen Over precies honderd dagen gaat de 44e editie van de Dakar
Extreme conditions during two-week test in the desert First test in the dunes for the electric drivetrain Andreas Roos: “We still have a lot to
AudiBlog is onafhankelijke “fan site”. AudiBlog is ook geen onderdeel van Audi AG.
Wil je met ons in contact komen? Ga dan naar onze contact pagina.