
A winning formula: emotional driving in the Audi RS 3
One year ago, Audi set a lap record on the Nürburgring Nordschleife with the RS 321, making it the fastest compact car on the 20.832-kilometer racetrack
One year ago, Audi set a lap record on the Nürburgring Nordschleife with the RS 321, making it the fastest compact car on the 20.832-kilometer racetrack
Audi heeft de prijzen van de Audi A3 TFSI e bekendgemaakt. Vanaf 18 november is de nieuwe plug-in hybride Audi A3 Sportback, met een puur
De Audi RS 3 is het krachtigste model binnen de A3 line-up en vormt de entree tot de wereld van Audi Sport. Met de introductie
De vernieuwde Audi A3 Sportback TFSI e plug-in hybride heeft een grotere accu gekregen, kan nu ook snelladen én biedt een indrukwekkend elektrisch rijbereik tot
De vernieuwde Audi RS 3 is sportiever dan ooit. De legendarische vijfcilinder Audi-motor met zijn indrukwekkende sound is goed voor een vermogen van 294 kW/400
Audi-fabriekscoureur Frank Stippler heeft met een pre-productiemodel van de vernieuwde Audi RS 3 een nieuw ronderecord gevestigd op de Nürburgring-Nordschleife. Hij klokte een indrukwekkende toptijd
he new Audi S312 is more powerful and agile than ever before. Its increased four-cylinder turbo engine with 333 hp and 420 Nm, combined with the
Audi breidt de vernieuwde A3-range uit met de nieuwe 30 TFSI motorvarianten. Het betreft een 1,5-liter viercilinder turbo-benzinemotor met een vermogen van 85 kW/116 pk
Deze (sport)zomer brengt Audi de vernieuwde, dynamische S3-modellen aan de start. Met een vermogen van 245 kW/333 pk, quattro vierwielaandrijving en een sportonderstel staan de
Dankzij een groot aantal upgrades is de Audi S3 nu beter dan ooit. Meer vermogen, een torque splitter en nieuwe technologische hoogstandjes zorgen voor zeer
Audi heeft de A3-range verder verfijnd én uitgebreid met een nieuwe, derde carrosserievariant: de A3 allstreet, die zich onderscheidt met een stoere offroad-look. De nieuwe
Audi steekt succesnummer A3 in het nieuw. Hij is sportiever, comfortabeler én digitaler dan ooit. Bovendien is de standaarduitrusting verder uitgebreid en zijn on demand
AudiBlog is onafhankelijke “fan site”. AudiBlog is ook geen onderdeel van Audi AG.
Wil je met ons in contact komen? Ga dan naar onze contact pagina.