
De ABT XGT van circuit naar de straat
Een sportwagen voor de straat? Dat is deze ABT XGT.Een indrukkende verschijning, en als je er een tegenkomt uniek natuurlijk. Met zijn 99 stuks die
Een sportwagen voor de straat? Dat is deze ABT XGT.Een indrukkende verschijning, en als je er een tegenkomt uniek natuurlijk. Met zijn 99 stuks die
Bijna veertig jaar geleden – op 10 oktober 1983 – werd Audi Sport GmbH zoals we dat nu kennen opgericht als quattro GmbH. Vandaag-de-dag tekent
Limited edition: 333 genummerde GT’s met exclusieve features Nog meer power voor 5.2 V10 FSI-motor in combinatie met achterwielaandrijving Nieuw: instelbare Torque Rear-mode Twaalf jaar
Focus op benzine, plug-in hybriden (PHEV) en volledig elektrische aandrijving (BEV) Dieselmotoren met ingang van april uit het gamma Audi Nederland voert een vernieuwde motorenstrategie
Maximaal rijplezier: achterwielaandrijving en V10 power (419 kW/570 pk) Nauwe verwantschap met R8 LMS GT4 racewagen Voorpret voor Coupé en Spyder begint in de configurator
570 pk sterke versie met achterwielaandrijving completeert R8 V10 performance quattro 60% van de componenten gelijk aan Audi R8 LMS GT4 Vanaf begin 2022 leverbaar
Audi Sport presenteert op de Nürburgring een gelimiteerde speciale editie van de Audi R8 – de #Audi # R8 “Green Hell”. De speciale editie is
Hier zou Willem Alexander het liefst in willen rijden vandaag in de R8 V10 Plus. Even iets anders dan zijn A8,en waar ie zich even
Tja de zomer komt eraan en nu je toch niet naar het buitenland kan, is het misschien leuk om het dicht bij huis te zoeken
Het importeren van een auto uit landen als Duitsland wordt steeds populairder. Zowel bij tweedehands als nieuwe auto’s ben je vaak een stuk goedkoper uit
Wheelsandmore maakt het voor je Audi R8 V10 Spider wel heer erg bont.Van de standaard 620 pk kan je je halen laten wapperen naar 1050
Audi R8 met achterwielaandrijving nu vaste optie in modelprogramma Vernieuwd design voor straat- en circuitversie Atmosferische 5,2-liter V10 met 540 pk; 0-100 km/u in 3,7 seconden
AudiBlog is onafhankelijke “fan site”. AudiBlog is ook geen onderdeel van Audi AG.
Wil je met ons in contact komen? Ga dan naar onze contact pagina.