Porsche Carrera Cup Benelux: uitdagende raceklasse voor zowel fanatieke amateur als doorgewinterde prof
Ruim een maand na de finale van de Porsche Carrera Cup Benelux zijn de teams alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen
Ruim een maand na de finale van de Porsche Carrera Cup Benelux zijn de teams alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen
Weinig sportwagens brengen zoveel motorsport technologie op de weg als de huidige Porsche 911 GT3 RS. Met de nieuwe Manthey Kit tilt Porsche de prestaties
Sinds mei 2024 wordt er in de Formule E een nieuwe safetycar gebruikt – de Taycan Turbo GT. Tijdens de E-Prix in Portland ervaart Christophorus
Met Loek Hartog (22) uit Leiden en Dirk Schouten (23) uit Amsterdam nemen twee Nederlandse racetalenten deel aan de internationale selectie voor de felbegeerde positie
Met een strakker design, meer vermogen, een groter bereik en verbeterde laadtijden heeft Porsche de Taycan begin dit jaar flink aangescherpt. Drie nieuwe versies voltooien
De Porsche 911 GT3 is al 25 jaar een icoon op de weg. In die tijd is het in de autosport geteste ontwerp verder verfijnd
Hoe consistent kan een elektrische auto zijn piekprestaties op het circuit herhalen? Porsche ontwikkelingscoureur Lars Kern testte dit op het Formule 1-circuit van Shanghai, waar
Porsche Centrum Groningen krijgt een nieuwe mede-eigenaar. Erik Meems neemt per 1 november een meerderheid van de aandelen over van Pon Luxury Cars. De gezamenlijke
Porsche verrijkt het modellengamma van de nieuwe 911 met de toevoeging van de lichte en dynamische 911 Carrera T. Deze puristische Carrera – ontworpen voor
Bezoekers van het Porsche Museum in Stuttgart kunnen nog tot het einde van het jaar rekenen op een bijzondere ervaring. De tentoonstelling ‘Beyond Performance’ eert
Porsche heeft zijn Formule E-auto voor de komende twee seizoenen van het ABB FIA Formula E World Championship gepresenteerd: de nieuwe Porsche 99X Electric. De
De Porsche Taycan Turbo GT met Weissach Pakket heeft na het vestigen van records op de Nürburgring Nordschleife en Weathertech Raceway Laguna Seca in Californië
AudiBlog is onafhankelijke “fan site”. AudiBlog is ook geen onderdeel van Audi AG.
Wil je met ons in contact komen? Ga dan naar onze contact pagina.