Oliver Jarvis gaat in de Le Mans Series rijden

MOTORSPORT / LMS NURBURGRING 2009

Oliver Jarvis maakt volgende maand zijn debuut in de Le Mans Series, zo heeft Audi Motorsport-chef Dr. Wolfgang Ullrich bevestigd. De talentvolle Brit kent een succesvol seizoen in de DTM, waar hij in een Audi van 2008 al enkele mooie resultaten heeft geboekt. Jarvis staat in het sterk bezette kampioenschap momenteel op de negende plaats. Ullrich heeft veel vertrouwen in de voormalig A1GP-coureur en verwacht hem de komende jaren veelvuldig te gaan inzetten bij het LMP1-programma van het Duitse merk. De Brit mag komende maand zijn debuut maken in de Kolles R10 TDI, waarin dit jaar onder andere Charles Zwolsman en oud F1-coureur Christijan Albers actief waren.

Lees verder op  RaceXpress

Gerelateerde artikelen

Nieuwe Audi Q7: een statement in design, verlichting, ruimte en technologie

Met de nieuwe Q7 geeft Audi een vervolg aan zijn succes in de klasse van de grote SUV’s. De derde generatie van dit populaire model onderstreept de

Lees verder »

Video: De Nieuwe Audi Q7

De Audi Q7 | Ontworpen rondom wat telt.

Lees verder »

Bastiaan Woudt transformeert Porsche tot minimalistisch kunstwerk

In de studio met Bastiaan Woudt draait alles om licht, verstilling en karakter. Dit keer stond daar geen model, artiest of acteur voor de lens,

Lees verder »