I ‘am dreaming of a white Audi R8888T!!!

Inderdaad vele willen het of hopen het.
I’am dreaming of a white X-mas. Deze is wel weer cool in Ibiswit.

Witte side blades en grote witte spaakvelgen met een chromen rand er omheen.

En nu maar hopen op de hoofdprijs met je staatslot.

1 reactie op “I ‘am dreaming of a white Audi R8888T!!!”

Reacties zijn uitgeschakeld.

Gerelateerde artikelen