DTM: Geen geluk Audi!!!

Ja dit was de laatste hoop voor Audi deze DTM race vandaag in Oscherleben. Om aanspraak te blijven houden voor de titel.
Timo Scheider race te euitstekend en maakte goede kans, hij was sneller vandaag. Maar zijn Audi kampte helaas met een achterband probleem en toen was zijn race gereden en zijn 3e titel kans verloren.
De eer gaat nu naar Mercedes dit jaar die het op alle fronten beter doet.


Paul Di Resta op plek 1, plek 2 was voor Bruno Sprengler en plek 3 voor Mattias Ekström.

Hier de standen tot aan vandaag;

Bron: DTM

Gerelateerde artikelen

Waarom steeds meer Audi-rijders kiezen voor carbon upgrades

Carbon fibre is allang niet meer voorbehouden aan Formule 1-bolides en exotische supersportwagens. In de wereld van Audi-tuning en personalisatie heeft het materiaal een stevige

Lees verder »

Audi Nuvolari: van circuit naar serieproductie in recordtempo

De Audi Nuvolari markeert een nieuw hoofdstuk bij Audi en geeft ‘Voorsprong door techniek’ een eigentijdse invulling. Het nagenoeg productierijpe prototype is in korte tijd

Lees verder »

Een halve eeuw na Le Mans 1976: Porsche Nederland eert racelegende Gijs van Lennep met intieme mini-documentaire

Op 13 juni 1976 schreven Porsche en Gijs van Lennep geschiedenis in de 24 uur van Le Mans: de laatste race van Gijs, de eerste

Lees verder »