Porsche en Soho House Group bundelen krachten

Porsche en de Soho House Group gaan in Europa voor een periode van tenminste drie jaar samenwerken. De twee merken bundelen de krachten op het gebied van gevarieerde, inspirerende activiteiten voor clubleden in de Europese ‘Houses’. Voorbeelden zijn kunstcompetities en creatieve workshops die gericht zijn op moderne kunst en design. Eén van de highlights is de House Summit, als onderdeel van de No Passengers-serie. Het eerste event hiervan staat begin 2023 gepland in het Soho Farmhouse in Oxfordshire, Groot-Brittannië.

“De Soho House community en de Porsche-wereld passen uitstekend bij elkaar. De huizen zijn al meer dan 25 jaar populair onder aanstormende creatieve talenten. Het zijn perfecte locaties om in contact te komen met deze belangrijke doelgroep,” verklaart Robert Ader, Chief Marketing Officer (CMO) van Porsche AG. “We verheugen ons erop om gezamenlijk vele vernieuwende en stimulerende ideeën te kunnen delen.”

Sponsor Soho House Awards

Naast deelname aan gezamenlijke events in de vestigingen van de Soho House Group sponsort Porsche dit jaar tijdens de Soho House Awards voor het eerst een categorie. De winnaar van deze ‘Creator’ categorie krijgt de gelegenheid om deel te nemen aan creatieve events, zoals The Art of Dreams – een door Porsche georganiseerde reeks kunstexposities in belangrijke steden – en Porsche Scopes-events.

“Wij nemen de selectie van partners voor Soho House, onze huizen én onze leden zeer serieus. Samen met Porsche kunnen we echt iets unieks neerzetten, dankzij hun exclusieve producten en open houding ten opzichte van gedurfde creativiteit en ideeën. Ik kan niet wachten om te laten zien wat we samen al ontwikkeld hebben,” aldus Jonathan Heaf, Chief Content Officer van Soho House.

Members only

Als exclusieve club voor leden werd de Soho House in 1995 opgericht door de Britse entrepreneur Nick Jones. Hij opende de eerste vestiging in Greek Street, in het Soho-district in Londen. De club richt zich vooral op Europa, heeft 22 vestigingen in elf landen en telt 80.000 leden. Er is sinds juli 2018 ook een SoHo House in Amsterdam, in het iconische Bungehuis-gebouw aan de Spuistraat 210. Het exclusieve lidmaatschap is uitsluitend bedoeld voor mensen die in de creatieve industrie werken en voor mensen met een ‘creatieve geest’. 

Gerelateerde artikelen

Nieuwe Porsche Cayenne vertrouwt op de expertise van een Formule E wereldkampioen

Met de introductie van de nieuwe Cayenne brengt Porsche niet alleen een nieuwe, volledig elektrische modelserie op de markt. Ook vertaalt Porsche een brok autosporttechnologie

Lees verder »

ABT Audi SQ5

Een mooie upgrade voor je nieuwe Audi Q5 (SQ5) van ABT. Helaas is de SQ5 niet in het assortiment in Nederland. Maar deze mooie Q5,

Lees verder »

Audi vernieuwt myAudi app met digitale AI-assistent en nieuw design

Audi versterkt zijn digitale ecosysteem en lanceert een vernieuwde, nog geavanceerdere versie van de myAudi app. Voorzien van een nieuw, modern design maakt de app

Lees verder »