Audi S TDI-modellen: sportiviteit voor de lange afstand
S TDI-strategie: kracht en efficiency in één motor Unieke combinatie: TDI, 48V mild hybrid, elektrische compressor Breed gamma: van hoge middenklasse tot Gran Turismo en
S TDI-strategie: kracht en efficiency in één motor Unieke combinatie: TDI, 48V mild hybrid, elektrische compressor Breed gamma: van hoge middenklasse tot Gran Turismo en
Bij het financieren van een auto moet je vaak de keuze maken tussen leasen of geld lenen. Beide financieringsvormen hebben zo hun voor- en nadelen.
Jouw Audi is je vriend en misschien zelfs wel je tweede huis als je veel op de weg zit voor het werk. Het is een
Primeur: V6 TDI met elektrische compressor en 48V-systeem Sportieve looks, complete standaarduitrusting Audi introduceert de Audi S6 Limousine en Avant en de S7 Sportback, voorzien
Best in class: Audi Q2, Audi Q5, Audi A6 allroad and Audi e-tron Most successful brand: Audi tops this year’s readers’ choice awards New quattro generation:
De winters in Nederland zijn erg onvoorspelbaar. De ene winter vriest het dat het kraakt en ligt er regelmatig sneeuw, een volgende winter loop je
Een jaar na de onthulling van de (gecamoufleerde) e-tron, het eerste volledig elektrisch aangedreven model van Audi, presenteert het merk op de autosalon van Genève
Krachtige elektromotor en hoge batterijcapaciteit Meer dan veertig kilometer puur elektrisch rijden volgens WLTP-cyclus Audi geeft zijn elektrificatiestrategie een vervolg met een omvangrijk plug-in hybrideoffensief.
In Genève bij de Autosalon in maart staat ie te pronken bij ABT.De Audi A6 Avant met de 50 TDI 286 pk (210 kW) en
Je hebt al drie TDI uitvoeringen van de Audi A6.De 50 de 45 en nu in de test de 40 TDI met 204 pk in
Sta je op het punt om een nieuwe Audi te kopen en kun je niet wachten totdat de nieuwste Audi dit voorjaar in de showroom
A6 45 TFSI: mild hybrid benzinemotor met 180 kW/245 pk Altijd standaard: S tronic, LED-verlichting, MMI navigatie Persoonlijke accenten dankzij diverse Pro Line-pakketten De Audi
AudiBlog is onafhankelijke “fan site”. AudiBlog is ook geen onderdeel van Audi AG.
Wil je met ons in contact komen? Ga dan naar onze contact pagina.