Audi komt met een concept car naar Detroit

A8090140 Audi ontwerp

Audi heeft weer een mooie Concept klaar staan voor de Detroit Autoshow die van 11 tot 24 januari 2010 is.
Vorig jaar stond er de A7 Sportback Concept die in November 2010 zijn debuut maakt bij de dealers.
Nu heeft de Design afdeling van Audi weer een ander spektakel stuk klaar staan. Om de show te stelen.

Wat voor Audi volgende maand in Detroit tentoongesteld wordt is niet bekend. De fabrikant noemt het een Concept. Wij denken aan een model die in het jaar 2011 komt. Dat zou kunnen zijn de Concept van de A6 of de A3 opvolger, want die moeten het stokje in dat jaar overdragen. Of misschien de Q3 of de veel besproken R4.

We zullen het vanzelf zien, en natuurlijk lees je het op AudiBlog.

Ga hier naar de website van NAIAS

Gerelateerde artikelen

Audi Nuvolari: van circuit naar serieproductie in recordtempo

De Audi Nuvolari markeert een nieuw hoofdstuk bij Audi en geeft ‘Voorsprong door techniek’ een eigentijdse invulling. Het nagenoeg productierijpe prototype is in korte tijd

Lees verder »

Een halve eeuw na Le Mans 1976: Porsche Nederland eert racelegende Gijs van Lennep met intieme mini-documentaire

Op 13 juni 1976 schreven Porsche en Gijs van Lennep geschiedenis in de 24 uur van Le Mans: de laatste race van Gijs, de eerste

Lees verder »

Nieuwe Audi Q7: een statement in design, verlichting, ruimte en technologie

Met de nieuwe Q7 geeft Audi een vervolg aan zijn succes in de klasse van de grote SUV’s. De derde generatie van dit populaire model onderstreept de

Lees verder »