AudiBlog.nl

Autobedrijf J. Maas Uithoorn Audi Dealer van het Jaar 2011

• Acht dealers onderscheiden als Audi Excellent Dealer 2011
• Topscores op het gebied van klanttevredenheid, service en sales
• Onderscheiding stimuleert maximale aandacht voor kwaliteitsverbetering en klanttevredenheid

Audi-dealer J. Maas in Uithoorn is door Audi-importeur Pon’s Automobielhandel uitgeroepen tot Audi Dealer van het Jaar 2011. Het bedrijf kreeg de prestigieuze onderscheiding vanwege sterke verkoopprestaties, goede loyaliteitscijfers en een zeer hoge mate van klanttevredenheid op het gebied van Sales en After Sales. Naast de Dealer van het Jaar werden nog zeven andere dealers uitgeroepen tot Audi Excellent Dealer. Pon’s Automobielhandel reikt de prijzen jaarlijks uit om dealers te stimuleren zich te blijven inzetten voor kwaliteitsverbetering en maximale klanttevredenheid.

Voor de onderscheiding Audi Excellent Dealer komen Audi-dealers in aanmerking die zich onderscheiden door bovengemiddeld hoge scores op het gebied van Sales en de mate van klanttevredenheid. Bovendien moeten ze voldoen aan de hoge eisen die aan een Audi-dealerbedrijf worden gesteld. En van die Audi Excellent Dealers kan er maar één de beste zijn. Over het afgelopen jaar was dat Autobedrijf J. Maas in Uithoorn en daarom mag dit bedrijf zich Audi Dealer van het Jaar 2011 noemen.

Acht Audi Excellent Dealers 2011

De Nederlandse Audi-organisatie telt naast de Audi Dealer van het Jaar nog zeven Audi Excellent Dealers: Audi Centrum Utrecht, Van den Udenhout Eindhoven, Autobedrijf Tjeerdsma Winschoten, Zenna Arnhem, Van Beynum Gouda/Moordrecht, Van den Udenhout Den Bosch en Lexpoint in Hoofddorp. Al deze dealers danken hun onderscheiding onder andere aan de resultaten van klanttevredenheidsonderzoeken die worden uitgevoerd door TNS/NIPO. Daarbij wordt Audi-rijders gevraagd naar hun ervaring met betrekking tot een groot aantal aspecten van de dienstverlening van ‘hun’ dealerbedrijf. Vooral punten die cruciaal zijn voor de beleving van het serviceniveau krijgen veel aandacht. Daartoe behoren onder meer de staat van een nieuwe auto bij aflevering, het nabellen door de dealer na aflevering en het adequaat verhelpen van storingen. Op basis van de uitkomsten stelt TNS/NIPO voor elke Audi-dealer een klanttevredenheidsrapport op. En uiteindelijk leiden die rapporten tot de landelijke ‘ranking’.

Audi Nederland


Gerelateerd nieuws