Audi heeft de grootste fanschare

audi-s3-cabriolet

Audi heeft in Duitsland meer fans dan enig ander automerk. Tot deze conclusie komt het nieuwe onderzoek Fanfocus van Duitsland, dat de relatiekwaliteit tussen klant en onderneming in cijfers heeft vervat.

Audi-fans kenmerken zich door een hoge gezamenlijke tevredenheid met de auto’s en een grote emotionele binding met de fabrikant. De studie verdeelt klanten op basis van hun antwoorden in vijf categorieën. Tot de categorie fans behoren die klanten die uiterst tevreden zijn over het merk en zich er bovengemiddeld verbonden mee voelen. Bijna een op de twee Audi-klanten behoort volgens het onderzoek tot de fanschare van de fabrikant. Tel je daar de categorie sympathisanten bij op, dan gaat het zelfs om tweederde deel van de ondervraagden.

Voor Fanfocus van Duitsland zijn Duitse ondernemingen in zes branches onderzocht

Gerelateerde artikelen

Audi Concept C: een nieuwe standaard in ontwerp en technologie

Audi onthult de Audi Concept C in Milaan, een volledig elektrische tweezits sportwagen die de nieuwe ontwerpfilosofie van het merk manifesteert. De concept car combineert

Lees verder »

Nederlandse podiumsuccessen in Porsche Mobil 1 Supercup op Zandvoort

Met Robert de Haan (BWT Lechner Racing), die als tweede eindigde, en Flynt Schuring (Schumacher CLRT), die derde algemeen en beste ‘rookie’ werd, eindigden er

Lees verder »

Record met twaalf Nederlanders in Porsche Mobil 1 Supercup op Zandvoort

In het voorprogramma van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix vindt dit weekeinde, van 29 tot en met 31 augustus, op Circuit Zandvoort ook

Lees verder »