Audi heeft in Duitsland meer fans dan enig ander automerk. Tot deze conclusie komt het nieuwe onderzoek Fanfocus van Duitsland, dat de relatiekwaliteit tussen klant en onderneming in cijfers heeft vervat.
Audi-fans kenmerken zich door een hoge gezamenlijke tevredenheid met de auto’s en een grote emotionele binding met de fabrikant. De studie verdeelt klanten op basis van hun antwoorden in vijf categorieën. Tot de categorie fans behoren die klanten die uiterst tevreden zijn over het merk en zich er bovengemiddeld verbonden mee voelen. Bijna een op de twee Audi-klanten behoort volgens het onderzoek tot de fanschare van de fabrikant. Tel je daar de categorie sympathisanten bij op, dan gaat het zelfs om tweederde deel van de ondervraagden.
Voor Fanfocus van Duitsland zijn Duitse ondernemingen in zes branches onderzocht
Dit delen:
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
- Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
- Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend) X
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
- Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend) Reddit
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Tumblr
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend) Telegram
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Pinterest