
Audi heeft in Duitsland meer fans dan enig ander automerk. Tot deze conclusie komt het nieuwe onderzoek Fanfocus van Duitsland, dat de relatiekwaliteit tussen klant en onderneming in cijfers heeft vervat.
Audi-fans kenmerken zich door een hoge gezamenlijke tevredenheid met de auto’s en een grote emotionele binding met de fabrikant. De studie verdeelt klanten op basis van hun antwoorden in vijf categorieën. Tot de categorie fans behoren die klanten die uiterst tevreden zijn over het merk en zich er bovengemiddeld verbonden mee voelen. Bijna een op de twee Audi-klanten behoort volgens het onderzoek tot de fanschare van de fabrikant. Tel je daar de categorie sympathisanten bij op, dan gaat het zelfs om tweederde deel van de ondervraagden.
Voor Fanfocus van Duitsland zijn Duitse ondernemingen in zes branches onderzocht
Dit delen:
- Klik om te delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp
- Klik om af te drukken (Opent in een nieuw venster) Print
- Klik om te delen op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook
- Klik om te delen op X (Opent in een nieuw venster) X
- Klik om op LinkedIn te delen (Opent in een nieuw venster) LinkedIn
- Klik om te delen met Reddit (Opent in een nieuw venster) Reddit
- Klik om op Tumblr te delen (Opent in een nieuw venster) Tumblr
- Klik om te delen op Telegram (Opent in een nieuw venster) Telegram
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail
- Klik om op Pinterest te delen (Opent in een nieuw venster) Pinterest





