De Audi R8: ”een sportieve auto vol geschiedenis”

DBB de advertentiepartner van de VW Group heeft een nieuwe R8 reclame gemaakt: ”een sportieve auto vol geschiedenis”.

Om de Audi R8 te markeren van het roem rijke sportwagen merk  erfgoed van Audi. De advertentie is het creatieve werk van DDB Barcelona en speelt op de tag-line “Audi R8: een sportieve auto vol geschiedenis” en een verlaging van de R8 coupe in drie racing modellen van Audi, die zijn samengevoegd van het verleden met inbegrip van de Ur-Quattro rally, de NSU TT en Auto Unie Type D.

Gerelateerde artikelen

Audi Concept C: een nieuwe standaard in ontwerp en technologie

Audi onthult de Audi Concept C in Milaan, een volledig elektrische tweezits sportwagen die de nieuwe ontwerpfilosofie van het merk manifesteert. De concept car combineert

Lees verder »

Nederlandse podiumsuccessen in Porsche Mobil 1 Supercup op Zandvoort

Met Robert de Haan (BWT Lechner Racing), die als tweede eindigde, en Flynt Schuring (Schumacher CLRT), die derde algemeen en beste ‘rookie’ werd, eindigden er

Lees verder »

Record met twaalf Nederlanders in Porsche Mobil 1 Supercup op Zandvoort

In het voorprogramma van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix vindt dit weekeinde, van 29 tot en met 31 augustus, op Circuit Zandvoort ook

Lees verder »