Vijf weken na de start is de Jubileumestafette van LeasePlan vandaag tot een succesvol einde gebracht. Ter gelegenheid van het vijftigjarig bestaan van de leasemaatschappij reden 25 internationale teams van medewerkers in 25 dagen in estafettevorm langs alle Europese LeasePlan-vestigingen. De 55 deelnemende chauffeurs zijn uitgedaagd om tijdens de rit zo min mogelijk brandstof te verbruiken. In totaal legden de teams 19.142 kilometer af.
Maandagmiddag arriveerde de oranjegekleurde jubileumauto bij het hoofdkantoor van LeasePlan Corporation in Almere. Dit exact vijf weken nadat een team van vier medewerkers van de Nederlandse dochter LeasePlan Nederland richting Denemarken vertrok.
LeasePlan kent als geen ander het belang van efficiënt brandstofverbruik. Om op dit vlak meer ervaring op te doen en gericht advies te kunnen geven aan haar klanten, organiseerde de leasemaatschappij deze jubileumestafette. Er werd in dit geval bewust gekozen voor een benzineauto, omdat dit type wereldwijd en ook in Nederland het meest gebruikt wordt binnen de zakelijke markt. Dankzij een vooruitstrevende telematica oplossing van Bosch kon LeasePlan het brandstofverbruik realtime bijhouden gedurende de gehele estafette. Gemiddeld verbruikten de deelnemende teams 7,44 liter benzine per 100 kilometer.
Dit delen:
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
- Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
- Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend) X
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
- Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend) Reddit
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Tumblr
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend) Telegram
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Pinterest