Thomas Uljee: ‘Tomasu willen we kunnen verkopen als een wijn.’

In de documentaireserie Tipping Points spreken ondernemers openhartig over de beslissende momenten die zij tijdens de groei van hun bedrijf hebben meegemaakt. In deze laatste aflevering van het jaar volgen we de vier oprichters van Tomasu, een ‘goddelijke sojasaus’ van Nederlandse bodem die door verschillende topchefs wordt gebruikt. Een verhaal over vakmanschap, tegenslagen en altijd je dromen blijven nastreven.

Bekijk hier het verhaal over de vier oprichters van Tomasu op Discovered by Porsche: https://discovered.porsche.nl/stories/tipping-points-tomasu

Gerelateerde artikelen

Nieuwe Porsche Cayenne getest onder extreme omstandigheden: virtueel en in de praktijk

Bij de ontwikkeling van de nieuwe Cayenne vertrouwt Porsche meer dan ooit op digitaal testen. Maar de menselijke factor is nog steeds onmisbaar: tijdens de laatste proefritten

Lees verder »

Team RaceArt pakt de prijzen in Porsche Carrera Cup Benelux op Zolder

Met elk een overwinning en een tweede plaats uit de beide races kenden Jaap van Lagen en Sam Jongejan van het Nederlandse Team RaceArt een

Lees verder »

Aantrekkelijk introductievoordeel op Audi exclusive lak voor nieuwe Audi Q3

Individualiteit is de ultieme vorm van luxe. Met Audi exclusive biedt Audi nu ook in Nederland een wereld waarin persoonlijke voorkeuren tot leven komen. Van

Lees verder »