
Voor het circuit en voor de openbare weg: de nieuwe Porsche 911 GT3
Elke Porsche 911 GT3 is vanaf de introductie van het eerste model in 1999 geschikt voor zowel circuitgebruik als ‘gewone’ dagelijkse inzet. Om het 25-jarig
Elke Porsche 911 GT3 is vanaf de introductie van het eerste model in 1999 geschikt voor zowel circuitgebruik als ‘gewone’ dagelijkse inzet. Om het 25-jarig
In 1999 presenteerde Porsche de eerste 911 GT3. Daarmee startte een nieuw tijdperk. Tot op de dag van vandaag is elke Porsche 911 GT3 klaar
Het eerste GT model van de nieuwe generatie Porsche 911 is klaar voor de onthulling. Tijdens een digitale wereldpremière zal Andreas Preuninger, verantwoordelijk voor de
Dirk Schouten is de nieuwe kampioen in de Porsche Carrera Cup Benelux. In de laatste race van het seizoen, verreden op het Belgische Circuit Zolder,
Op het Italiaanse circuit van Vallelunga is met een tiental Porsche Taycan Turbo GT modellen uitvoerig getest voor de nieuwe Taycan Cup. Porsche Nederland nam
Tartan wordt over het algemeen geassocieerd met de plek waaraan het zijn oorsprong dankt: de Schotse Hooglanden. Voor Porsche liefhebbers heeft het tartanmotief echter ook
De gedigitaliseerde cockpit met configureerbaar Curved Display tilt bedieningsgemak naar een hoger niveau. Bekijk de video voor alle details van de Porsche Driver Experience. Met
Autonome processen en innovatieve robottechnologie: om de volledig elektrische Macan in de productielijn in de Porsche fabriek in Leipzig te integreren, werd de samenvoeging van
In een competitie als de Porsche Carrera Cup Benelux, waarin de auto’s technisch gelijkwaardig zijn, maakt de rijder vaak het verschil. Bovendien vergt het fysiek
Tien jaar na de succesvolle lancering gaat de Porsche Macan zijn tweede modelgeneratie in, ditmaal volledig elektrisch. Porsche Nederland introduceert de eerste elektrische SUV van
Herfstachtig weer met zeer veel regen trok een zware wissel op het vijfde en voorlaatste raceweekeinde van het seizoen in de Porsche Carrera Cup Benelux.
Toen Porsche in oktober 1974 op de Mondial de l’Automobile in Parijs de 911 Turbo onthulde, was het moeilijk voor te stellen dat de allereerste