De Audi dames op Wörthersee 2010

De Audi stand pakt ook dit jaar weer uit met fraaie dames.

Waarschijnlijk kunnen jullie de Lambo dames, deze twee zijngetooid met rode broek en zwart shirt en gele jurk met zwarte broek. Deze twee staan ook altijd op de lamborghini stands. Vorig jaar stonden ze ook op de Wörthersee.

De dames staan bij de 7 gestylde Audi A1 modellen.

Kijk hier naar de dames.

3 reacties

Gerelateerde artikelen

Een halve eeuw na Le Mans 1976: Porsche Nederland eert racelegende Gijs van Lennep met intieme mini-documentaire

Op 13 juni 1976 schreven Porsche en Gijs van Lennep geschiedenis in de 24 uur van Le Mans: de laatste race van Gijs, de eerste

Lees verder »

Nieuwe Audi Q7: een statement in design, verlichting, ruimte en technologie

Met de nieuwe Q7 geeft Audi een vervolg aan zijn succes in de klasse van de grote SUV’s. De derde generatie van dit populaire model onderstreept de

Lees verder »

Video: De Nieuwe Audi Q7

De Audi Q7 | Ontworpen rondom wat telt.

Lees verder »