TokioChallenge 2010 van start! Met o.a. De A4 Allroad

 

Vanochtend vertrokken elf teams, waaronder die van Autovisie, vanaf de Telegraafredactie in een nat Amsterdam naar het land van de rijzende zon.

Autovisie doet in een Audi A4 Allroad mee aan de TokioChallenge 2010 en probeert, even afhankelijk van de internetverbinding op locatie, dagelijks online verslag uit te brengen in woord en beeld. Na zo’n 16.000 kilometer hopen alle teams, na veertig dagen, op 18 oktober natuurlijk de finish te halen in Tokio. Volg de ervaringen van het Autovisie-team op www.telegraaf.nl/autovisie, waar u later de beelden van de start aantreft. Daarbij volgt er nog meer berichtgeving van de TokioChallenge 2010 in De Telegraaf en Autovisie Magazine.

Gerelateerde artikelen

Waarom steeds meer Audi-rijders kiezen voor carbon upgrades

Carbon fibre is allang niet meer voorbehouden aan Formule 1-bolides en exotische supersportwagens. In de wereld van Audi-tuning en personalisatie heeft het materiaal een stevige

Lees verder »

Audi Nuvolari: van circuit naar serieproductie in recordtempo

De Audi Nuvolari markeert een nieuw hoofdstuk bij Audi en geeft ‘Voorsprong door techniek’ een eigentijdse invulling. Het nagenoeg productierijpe prototype is in korte tijd

Lees verder »

Een halve eeuw na Le Mans 1976: Porsche Nederland eert racelegende Gijs van Lennep met intieme mini-documentaire

Op 13 juni 1976 schreven Porsche en Gijs van Lennep geschiedenis in de 24 uur van Le Mans: de laatste race van Gijs, de eerste

Lees verder »