Audi A6 next Gen Impression

a6-next-1

Vanaf vandaag in de winkel, de nieuwe AutoBild.
Met daarin de impressie van de komende Audi A6 die in 2011 zijn opwachting maakt.
Want Mercedes heeft net de nieuwe E gelanceerd en BMW doet dat volgend jaar met de nieuwe 5.
Daarna komt Audi met hun nieuwste wapen.

a6-next-2

Want na de A8, dan de A7 en dan komt de A6. Met nieuwe bodemplaat , S-tronic techniek en uiteraard lichtere en zuinigere motoren.
Ook zie je hier weer de verandere Grill. De huidige Singel Frame Grill begon bij de Audi A6 van 2004.

Via: AutoBild

2 reacties

  1. Zonde, zonde, zonde. Ik vind het model A6 dat nu op de markt is toch wel veel mooier dan deze toekomstige versie, als ze nou met de A7 iets in die geest ontwikkelen en dit model a6 behouden? De A6 is laatst nog veranderd kwa uiterlijk, hier en daar wat extra details. Dat vond ik de audi A6 echt afmaken! Als dit model op de markt komt koop ik absoluut niet dat model A6 meer… Toch wel jammer.
    Want nu vind ik de Audi At6 toch een prachtig model waar we trots op kunnen zijn.

    (Bezitter van een Audi A6 Avant 3.0TFSI, S-Line Exterieurpakket, Phantomzwart pareleffect. 19″ 7-dubbelspaaks velgen.)

Gerelateerde artikelen

Audi Nuvolari: van circuit naar serieproductie in recordtempo

De Audi Nuvolari markeert een nieuw hoofdstuk bij Audi en geeft ‘Voorsprong door techniek’ een eigentijdse invulling. Het nagenoeg productierijpe prototype is in korte tijd

Lees verder »

Een halve eeuw na Le Mans 1976: Porsche Nederland eert racelegende Gijs van Lennep met intieme mini-documentaire

Op 13 juni 1976 schreven Porsche en Gijs van Lennep geschiedenis in de 24 uur van Le Mans: de laatste race van Gijs, de eerste

Lees verder »

Nieuwe Audi Q7: een statement in design, verlichting, ruimte en technologie

Met de nieuwe Q7 geeft Audi een vervolg aan zijn succes in de klasse van de grote SUV’s. De derde generatie van dit populaire model onderstreept de

Lees verder »