Audi R8 V10 in de sneeuw

R8 V10 autovandaag sneeuw 1

 

Leuk he, zo’n Audi R8 V10! Vooral als het NIET sneeuwt… Die dagen zijn de afgelopen tijd schaars geweest. Zodoende laat de rijtest met beeld en geluid nog even op zich wachten bij onze collega’s van Autovandaag.  Het geduld wordt echter tegen het einde van deze maand beloond, als alles meezit.

Het paradepaardje van Audi is met zijn platte sportbanden en lage bouw niet behendig onder dit soort omstandigheden. De echte R8-bezitter zal zich daar niet druk om maken, die rijdt zijn Q7 wel uit de garage. We hebben de V10 met 525 pk – ook uit zelfbescherming – graag in ruste gelaten, wachtend op mooier weer. To be continued!

Of je graaft hem uit met een lekker wintersetje eronder in 18 inch en dan kan je er tegen aan. Kijk hier naar de video.

R8 V10 autovandaag sneeuw 2

Via: Autovandaag

Gerelateerde artikelen

Audi Nuvolari: van circuit naar serieproductie in recordtempo

De Audi Nuvolari markeert een nieuw hoofdstuk bij Audi en geeft ‘Voorsprong door techniek’ een eigentijdse invulling. Het nagenoeg productierijpe prototype is in korte tijd

Lees verder »

Een halve eeuw na Le Mans 1976: Porsche Nederland eert racelegende Gijs van Lennep met intieme mini-documentaire

Op 13 juni 1976 schreven Porsche en Gijs van Lennep geschiedenis in de 24 uur van Le Mans: de laatste race van Gijs, de eerste

Lees verder »

Nieuwe Audi Q7: een statement in design, verlichting, ruimte en technologie

Met de nieuwe Q7 geeft Audi een vervolg aan zijn succes in de klasse van de grote SUV’s. De derde generatie van dit populaire model onderstreept de

Lees verder »