DTM: Audi had banden problemen

De seizoensopener van de Deutsche Tourenwagen Masters is voor Audi uitgelopen op een drama. Mike Rockenfeller kwam op het F1-circuit van Hockenheim als vijfde over de meet en was daarmee de beste Audi-coureur, achter een viertal Mercedes-rijders. Vroeg in de race kreeg raceleider Martin Tomczyk en de snel gestarte Alexandre Premat problemen met de banden, waardoor zij ver terugvielen. Bovendien werd Mattias Ekstrom een ronde te vroeg naar binnen gehaald voor zijn pitstop, waardoor hij een extra stop moest maken en eveneens veel tijd verloor. Na afloop was Audi dan ook absoluut niet te spreken over het resultaat.

Lees verder op RaceXpress

Gerelateerde artikelen

Nieuwe Audi Q7: een statement in design, verlichting, ruimte en technologie

Met de nieuwe Q7 geeft Audi een vervolg aan zijn succes in de klasse van de grote SUV’s. De derde generatie van dit populaire model onderstreept de

Lees verder »

Video: De Nieuwe Audi Q7

De Audi Q7 | Ontworpen rondom wat telt.

Lees verder »

Bastiaan Woudt transformeert Porsche tot minimalistisch kunstwerk

In de studio met Bastiaan Woudt draait alles om licht, verstilling en karakter. Dit keer stond daar geen model, artiest of acteur voor de lens,

Lees verder »