Onderzoek: Audi op de tweede plaats met seks in de Auto

Een poosje geleden bleek al uit een grootschalig Duits onderzoek dat mannen die met een BMW rijden het meest seks zouden hebben, nu claimt een Nederlandse enquête dat BMW’s ook de auto’s zijn waar het vaakst in van bil wordt gegaan. Drie op vijf Nederlanders met een BMW beweert het immers al eens in z’n/haar auto te hebben gedaan. Toyota bengelt onderaan dat lijstje.

Volgens het Duitse blad “Man’s Car” hebben mannelijke BMW-rijders tout court meer seks dan mannelijke eigenaren van andere auto’s, zo blijkt uit een onderzoek onder 2.253 bestuurders tussen de 20 en 50 jaar. BMW-rijders zeggen gemiddeld 2,2 keer per week seks te hebben. Daarna volgden Audi (2,1), Volkswagen (1,9), Ford (1,7), Mercedes (1,6) en Porsche (1,4). Bij eigenaren van Italiaanse auto’s was dat 2,0 per week, bij Franse auto’s 2,0 keer, bij Japanse 1,8 keer, bij Zweedse 1,6 keer en bij Koreaanse 1,5 keer.

Maar bij de vrouwen bleken bestuursters van Franse auto’s de meeste seks te hebben, namelijk 2,1 keer per week. Daarna volgden Audi (2,0), Italiaanse auto’s (2,0), BMW (1,9) en Porsche weer onderaan met 1,2 keer per week.

Of die onderzoeken iets zeggen over die auto’s of eerder over wie ze koopt, laten we aan u over.

Bron: De Morgen

Foto: United Pictures

Gerelateerde artikelen

Kampioenen in de Porsche Carrera Cup Benelux: “Prachtig om dit met Porsche te doen”

Bij Porsche zit autosport in het DNA en ook voor veel Nederlandse coureurs is Porsche een belangrijke factor in hun racecarrière. Het autosportseizoen 2025 nadert

Lees verder »

Een futuristische tour door Tokio in een Porsche 911 en Porsche Macan

Ted Gushue is pionier in een digitaal tijdperk, Japan-aficionado en groot liefhebber van Porsche. Voor Christophorus reisde hij af naar Tokio, waar hij zijn vriend

Lees verder »

Audi leasen: stijlvol verduurzamen zonder concessies

Voor bedrijven die willen uitstralen wat ze uitdragen, is mobiliteit veel meer dan alleen een logistieke aangelegenheid. Het is een verlengstuk van je merk, je

Lees verder »