Audi TT PPI PS Sport

Tuner PPI heeft voor de Audi TT een behoorlijk pakket aan veranderingen beschikbaar. Met deze veranderingen wordt de Audi TT wel mooi een hoofdendraaier.
Wat het eerste opvalt, is de spoiler vlak voor de voorruit. Deze is bedoeld om de luchtstroom over het midden van de auto te sturen en zo voor een betere aerodynamica te zorgen.

PPI heeft een groot aantal aerodynamische aanpassingen voor de Audi TT beschikbaar.

De nieuwe voorspoiler is meer geprononceerder dan de standaard versie en geeft de Audi TT een nog snellere look.
De drempels/dorpels hebben een ingebouwd rijwindkanaal dat speciaal voor de achterremmen ontwikkeld is en voor extra koeling zorgt.
De achter diffusor is speciaal aangepast om in de standaard achterbumper te passen. Deze diffusor heeft grotere uitlaatuitsparingen zodat de 2 RVS dubbele uitlaateinden (4x 83mm) er prachtig in passen.

PPI heeft boven de markante achterspoiler van de TT een vaststaande extra achterspoiler gemonteerd. Deze combinatie zorgt weer voor nog betere aerodynamische voordelen.

Binnen in de Audi TT heeft deze PPI PS TT een aan de onderkant afgeplatte stuur dat nu voorzien is van een witlederen stuk met PPI logo. Combineer hiermee de vloermatten met witte festonneerrand, en het geheel is helemaal af. De kleuren combinaties zijn naar keuze te maken.

Uiteraard ontbreekt het ook niet aan een groot pakket andere mogelijkheden zoals: motortuning, chiptuning, onderstel- en remmerij aanpassingen, diverse wiel/band combinaties, versnellingsbak aanpassingen en bijvoorbeeld diverse single frame grills.

De achterspoiler in kunststof 882,- euro en Carbon fibre 1.296,- Euro. excl.

Voor meer informatie: PPI Design

Gerelateerde artikelen

Audi A5 e-hybrid quattro met nieuw elan in 2026

Audi heeft de A5 e-hybrid quattro op tal van gebieden verder verfijnd voor het nieuwe jaar. Naast een vernieuwd MMI-systeem met nieuwe functies en een

Lees verder »

Audi Driving Experience 2026

Trade the routine for the racetrack. Get behind the wheel and discover what power and precision feels like with the Audi Driving Experience. #Audi #drivingexperience Wil

Lees verder »

Waarom ligt de motor van de Porsche 911 achterin?

Al meer dan 60 jaar doet Porsche de dingen op zijn eigen manier met de 911. De lay-out met de motor achterin was een technische

Lees verder »