De Audi R8: ”een sportieve auto vol geschiedenis”

DBB de advertentiepartner van de VW Group heeft een nieuwe R8 reclame gemaakt: ”een sportieve auto vol geschiedenis”.

Om de Audi R8 te markeren van het roem rijke sportwagen merk  erfgoed van Audi. De advertentie is het creatieve werk van DDB Barcelona en speelt op de tag-line “Audi R8: een sportieve auto vol geschiedenis” en een verlaging van de R8 coupe in drie racing modellen van Audi, die zijn samengevoegd van het verleden met inbegrip van de Ur-Quattro rally, de NSU TT en Auto Unie Type D.

Gerelateerde artikelen

Porsche Classic Communication Management: moderne connectiviteit voor je klassieke of youngtimer Porsche

Porsche Classic brengt voor liefhebbers van de iconische klassiekers en youngtimers van Porsche het beste van twee werelden samen. Met het Porsche Classic Communication Management

Lees verder »

Eén miljoenste Porsche Macan uit Leipzig rolt van de band

De Porsche fabriek in Leipzig heeft deze week zijn één miljoenste Macan geproduceerd. Sinds 2013 rolt de Porsche Macan in Leipzig van de productielijn en

Lees verder »

Audi Charge & Drive: speeddaten met de nieuwste Audi modellen tijdens het snelladen

Audi lanceert met ‘Audi Charge & Drive’ deze week de ultieme wachtverzachter voor automobilisten die hun auto laden bij diverse vestigingen van Fastned. In plaats

Lees verder »