Audi RS5 met Dymag velgen

Lekker dik!!!
De Audi RS5 in Daytona grijs met heerlijk dikke Dymag velgen.
Dit mag gezien worden.

Nu leverbaar in Nederland door  Beek Auto Racing . Leverbaar voor vele Audi’s maar meer voor mensen die echt het beste van het beste willen. Hart van de velg is zeer licht magnesium, de rest is echt hi-tec carbon.
In de maat voeringen verkrijgbaar van 18 inch tot 22 inch.

Wil je ook een set onder je Audi? Neem dan contact op met;
info@beekautoracing.nl
En zeg even dat men via AudiBlog komt.

Gerelateerde artikelen

Audi Nuvolari: van circuit naar serieproductie in recordtempo

De Audi Nuvolari markeert een nieuw hoofdstuk bij Audi en geeft ‘Voorsprong door techniek’ een eigentijdse invulling. Het nagenoeg productierijpe prototype is in korte tijd

Lees verder »

Een halve eeuw na Le Mans 1976: Porsche Nederland eert racelegende Gijs van Lennep met intieme mini-documentaire

Op 13 juni 1976 schreven Porsche en Gijs van Lennep geschiedenis in de 24 uur van Le Mans: de laatste race van Gijs, de eerste

Lees verder »

Nieuwe Audi Q7: een statement in design, verlichting, ruimte en technologie

Met de nieuwe Q7 geeft Audi een vervolg aan zijn succes in de klasse van de grote SUV’s. De derde generatie van dit populaire model onderstreept de

Lees verder »