
De Audi Q3 is weliswaar een SUV, maar hij oogt eerder als een beschaafde stadsauto dan als een ruige terreinauto. Het is zelfs maar de vraag of de kopers er ooit mee het terrein in gaan.
Audi neemt daar zelf al een voorschot op door de auto ook met tweewielaandrijving te leveren. Dat scheelt in prijs en in gewicht, waardoor het lukt om een zeer bescheiden verbruik van 1 op 20 te realiseren. Op papier, wel te verstaan.
Lees verder op het AD de rijtest van de Audi Q3.
Dit delen:
- Klik om te delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp
- Klik om af te drukken (Opent in een nieuw venster) Print
- Klik om te delen op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook
- Klik om te delen op X (Opent in een nieuw venster) X
- Klik om op LinkedIn te delen (Opent in een nieuw venster) LinkedIn
- Klik om te delen met Reddit (Opent in een nieuw venster) Reddit
- Klik om op Tumblr te delen (Opent in een nieuw venster) Tumblr
- Klik om te delen op Telegram (Opent in een nieuw venster) Telegram
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail
- Klik om op Pinterest te delen (Opent in een nieuw venster) Pinterest





