Inspelen op gevoel, dat is marketing in een notendop. Tijdens het doorbladeren van een willekeurige autobrochure worden frasen over karakter en ‘hoe goed iets bij jou past’ op je afgevuurd. “Je ogen twinkelen. Je gevoel zegt ja.” Het is slechts een voorbeeld van wat er in de folder van de Audi A1 Sportback staat. Hoe leuk dat ook klinkt, als puntje bij paaltje komt wordt de vijfdeurs A1 Sportback vooral gekocht om… inderdaad, die twee extra portieren. Praktisch gemak biedt immers meer dan slechts een twinkeling in je ogen.
Lees verder Auto kopen.nl de rijtest van de Audi A1 Sportback.
Dit delen:
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
- Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
- Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend) X
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
- Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend) Reddit
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Tumblr
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend) Telegram
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Pinterest