
Briljante reclame van Audi van de mislukte opening van de Winterspelen in Sochi.
Waar er in de openings ceremonie 5 ringen moesten uitkomen kwamen er slechts vier ringen te voorschijn.
En de marketing afdeling heeft daar natuurlijk snel op ingehaakt.
DE vier Audiringen die als beeld merk nu op de modellen staat, zijn geïnspireerd door de 5 ringen van de Olympische spelen.
Dus, dit was bij de opening dus absoluut geen toeval :)).

Dit delen:
- Klik om te delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp
- Klik om af te drukken (Opent in een nieuw venster) Print
- Klik om te delen op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook
- Klik om te delen op X (Opent in een nieuw venster) X
- Klik om op LinkedIn te delen (Opent in een nieuw venster) LinkedIn
- Klik om te delen met Reddit (Opent in een nieuw venster) Reddit
- Klik om op Tumblr te delen (Opent in een nieuw venster) Tumblr
- Klik om te delen op Telegram (Opent in een nieuw venster) Telegram
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail
- Klik om op Pinterest te delen (Opent in een nieuw venster) Pinterest





