Briljante reclame van Audi van de mislukte opening van de Winterspelen in Sochi.
Waar er in de openings ceremonie 5 ringen moesten uitkomen kwamen er slechts vier ringen te voorschijn.
En de marketing afdeling heeft daar natuurlijk snel op ingehaakt.
DE vier Audiringen die als beeld merk nu op de modellen staat, zijn geïnspireerd door de 5 ringen van de Olympische spelen.
Dus, dit was bij de opening dus absoluut geen toeval :)).
Dit delen:
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend) WhatsApp
- Klik om af te drukken (Wordt in een nieuw venster geopend) Print
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
- Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend) X
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) LinkedIn
- Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend) Reddit
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Tumblr
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend) Telegram
- Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) E-mail
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Pinterest