Nieuwe Audi A4 zet voetgangers in de spotlight

nieuwe-audi-a4-zet-voetgangers-in-de-spotlight

 

Audi Belgie heeft voor de lancering van de nieuwe Audi A4 voor een opvallende stunt gezorgd aan het Brusselse Centraal Station.

Om duidelijk te maken dat het nieuwste model uitgerust is met de adaptieve Matrix LED-lichten, werden voetgangers en fietsers letterlijk in de spotlight gezet door een reuze hoog billboard.


In een wereld waarin voetgangers steeds meer vrijheid krijgen, fietsers dagelijks het verkeer trotseren en bromfietsers tussen files laveren, brengt de nieuwe Audi A4: veiligheid in de stad. Om dat in de verf te zetten bedacht DDB Brussels een nieuwe outdoorcampagne.

Bij de lancering van de langverwachte Audi A4 werd de nadruk gelegd op de vooruitstrevende technologie. Audi staat bekend om zijn unieke, stijlvolle en veilige adaptieve koplampen. Om dat te belichten, maakte DDB gebruik van een immens – 210 m² – billboard. Voetgangers en fietsers die langs het grote bord passeerden, werden letterlijk in de spotlight gezet. Net zoals de nieuwe Audi A4 dat met zijn adaptieve koplampen doet. Hiermee bewijst Audi dat technologie niet alleen mooi, maar ook veilig kan zijn. De actie werd ondersteund door een nationale banier-campagne.

Dank aan DBB

Gerelateerde artikelen

Audi Concept C: een nieuwe standaard in ontwerp en technologie

Audi onthult de Audi Concept C in Milaan, een volledig elektrische tweezits sportwagen die de nieuwe ontwerpfilosofie van het merk manifesteert. De concept car combineert

Lees verder »

Nederlandse podiumsuccessen in Porsche Mobil 1 Supercup op Zandvoort

Met Robert de Haan (BWT Lechner Racing), die als tweede eindigde, en Flynt Schuring (Schumacher CLRT), die derde algemeen en beste ‘rookie’ werd, eindigden er

Lees verder »

Record met twaalf Nederlanders in Porsche Mobil 1 Supercup op Zandvoort

In het voorprogramma van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix vindt dit weekeinde, van 29 tot en met 31 augustus, op Circuit Zandvoort ook

Lees verder »