Audi’s blog reclame succes

Audi’s blog reclame succes

AdRants geeft aan dat 29 procent van al advertentie verkeer afkomstig is van Blog websites.
Dit werdt onderzocht bij de recente Audi A3 reclames die gegeneeerd werden door advertenties op het BlogAds-netwerk.

Het mooie is dat 29 procent werd bereikt met slechts de helft van een procent van de totale media-begroting. Laten we het nogmaals zeggen, het adverteren op weblogs levert Audi 29 procent van alle respons op en met de helft van een procent aan kosten in de begroting . Om het nog even verder uit te lichten Mickinney-Silver verklaarde dat over de gehele de A3 kampanje: “De media kosten voor de gehele blog advertentie kopen was lager dan de kosten voor een banner advertentie op een reguliere site, zoals Yahoo!”

Bron:HYKU

Gerelateerde artikelen

Audi Charge & Drive: speeddaten met de nieuwste Audi modellen tijdens het snelladen

Audi lanceert met ‘Audi Charge & Drive’ deze week de ultieme wachtverzachter voor automobilisten die hun auto laden bij diverse vestigingen van Fastned. In plaats

Lees verder »

Nieuwe Porsche Taycan en Cayenne Black Edition: sportief, stijlvol en extra hoogwaardig in uitrusting

Porsche introduceert stijlvolle nieuwe Black Edition uitvoeringen voor de Taycan en Cayenne. Deze speciale modellen hebben niet alleen een exclusief uiterlijk en interieur met fraaie

Lees verder »

Audi introduceert Q4 45 e-tron S edition Competition

Audi voegt een extra sportieve uitvoering toe aan de Q4 e-tron line-up: de Q4 45 e-tron S edition Competition. Deze nieuwe variant combineert de rijke

Lees verder »