Audi’s blog reclame succes

Audi’s blog reclame succes

AdRants geeft aan dat 29 procent van al advertentie verkeer afkomstig is van Blog websites.
Dit werdt onderzocht bij de recente Audi A3 reclames die gegeneeerd werden door advertenties op het BlogAds-netwerk.

Het mooie is dat 29 procent werd bereikt met slechts de helft van een procent van de totale media-begroting. Laten we het nogmaals zeggen, het adverteren op weblogs levert Audi 29 procent van alle respons op en met de helft van een procent aan kosten in de begroting . Om het nog even verder uit te lichten Mickinney-Silver verklaarde dat over de gehele de A3 kampanje: “De media kosten voor de gehele blog advertentie kopen was lager dan de kosten voor een banner advertentie op een reguliere site, zoals Yahoo!”

Bron:HYKU

Gerelateerde artikelen

Porsche introduceert exclusieve 911 GT3 90 F. A. Porsche als ode aan visionaire ontwerper

Vandaag zou Ferdinand Alexander (F.A.) Porsche negentig jaar zijn geworden. Ter nagedachtenis aan de visionaire ontwerper heeft Porsche Sonderwunsch daarom een speciaal cadeau samengesteld: de

Lees verder »

Alles over de sleutelrol van Porsche in F1 The Movie

De film F1 The Movie gaat niet alleen over de Formule 1, de koningsklasse van de autosport. Ook Porsche speelt een sleutelrol in de spectaculaire film. Het

Lees verder »

Paulaner wordt officiële partner van Audi F1-team

Het toekomstige Audi F1-team en de Paulaner-bierbrouwerij uit München gaan een langdurige samenwerking aan. Daarmee stapt Paulaner op het wereldtoneel van de autosport, als officieel

Lees verder »