Audi heeft meest betrokken Facebook fans ter wereld

Een recent onderzoek van Visibli toont aan dat Audi de meest betrokken fans op Facebook heeft. Zelfs popsterren als Justin Bieber en Lady Gaga kunnen daar niet aan tippen. Visibli analyseerde meer dan 200 miljoen Facebook gebruikers in februari en maart en volgde de betrokkenheid op de verschillende Fan Pagina’s.

Kijkend naar de data blijkt dat Audi de meest betrokken heeft van de pagina’s met meer dan 100.000 ‘Likes’. Voor iedere status update kreeg de autofabrikant meer dan 225 ‘Likes’ per 100.000 fans. Het is niet helemaal duidelijk waarom de pagina van Audi zo goed scoort. Saif Ajani, CEO en medeoprichter van Visibli: “We’re trying to find out ourselves.”

Het enige andere merk op de lijst is American Airlines. Bij Audi wil er nu nog niemand reageren

Via: Dutch Cowboys

Gerelateerde artikelen

Sportiviteit krijgt een nieuwe lading in de volledig elektrische Porsche Macan GTS

Met de Macan GTS voegt Porsche een nieuw topmodel toe aan zijn volledig elektrische SUV-gamma. Deze versie is duidelijk de sportiefste van de reeks, met

Lees verder »

Audi Concept C: voorbode van een nieuwe, toekomstige elektrische sportwagen

Met de Audi Concept C introduceerde Audi afgelopen maand meer dan enkel een vingeroefening voor de nieuwe designtaal van het merk. De Concept C is

Lees verder »

Kampioenen in de Porsche Carrera Cup Benelux: “Prachtig om dit met Porsche te doen”

Bij Porsche zit autosport in het DNA en ook voor veel Nederlandse coureurs is Porsche een belangrijke factor in hun racecarrière. Het autosportseizoen 2025 nadert

Lees verder »