Audi heeft meest betrokken Facebook fans ter wereld

Een recent onderzoek van Visibli toont aan dat Audi de meest betrokken fans op Facebook heeft. Zelfs popsterren als Justin Bieber en Lady Gaga kunnen daar niet aan tippen. Visibli analyseerde meer dan 200 miljoen Facebook gebruikers in februari en maart en volgde de betrokkenheid op de verschillende Fan Pagina’s.

Kijkend naar de data blijkt dat Audi de meest betrokken heeft van de pagina’s met meer dan 100.000 ‘Likes’. Voor iedere status update kreeg de autofabrikant meer dan 225 ‘Likes’ per 100.000 fans. Het is niet helemaal duidelijk waarom de pagina van Audi zo goed scoort. Saif Ajani, CEO en medeoprichter van Visibli: “We’re trying to find out ourselves.”

Het enige andere merk op de lijst is American Airlines. Bij Audi wil er nu nog niemand reageren

Via: Dutch Cowboys

Gerelateerde artikelen

‘Audi Revolut F1 Team’: de officiële naam van Audi’s Formule 1-team

Het Audi Revolut F1 Team heeft zijn officiële naam en logo onthuld. Daarbij kondigde het team de datum en locatie aan voor de officiële teamlancering,

Lees verder »

Performance in de vrieskou: De ultieme wintervoorbereiding voor elke Porsche

Ontdek hoe het kiezen van speciaal ontworpen winterwielen– en bandensets van Porsche de prestaties van het voertuig kunnenverbeteren, de efficiëntie kan verhogen en voor een veiligere rit kan zorgen. Als

Lees verder »

Porsche introduceert exclusieve 911 GT3 90 F. A. Porsche als ode aan visionaire ontwerper

Vandaag zou Ferdinand Alexander (F.A.) Porsche negentig jaar zijn geworden. Ter nagedachtenis aan de visionaire ontwerper heeft Porsche Sonderwunsch daarom een speciaal cadeau samengesteld: de

Lees verder »